SO sorry, every one .. my MF ac have benn baned again,

Now i finding another filehost to upload the file

[Album](DVDISO+FLAC) Ayumi Hamasaki 浜崎あゆみ – Party Queen (Download)[2012.03.21]

ISO / Lossless / DVD

FLAC / Lossless / CD

Release Info

あゆの13枚目のアルバムは、はっきり言って微妙でした・・・・。
あゆのアルバムは全部買ってるけど、今回のアルバムは完成度低いと思いました。
一曲だけ「Return Road」は、Microphone に似た曲でこの曲だけすごく気に入りました。
他の曲は、印象が薄く、何回も聞かないと良さが分からない曲だと思いました。
PVもあまり好きになれませんでした。
「how beautiful you are」のPVは、モノクロで綺麗でした。
今回のアルバムは全曲新曲なので、期待し過ぎてしまった為、残念感が半端ないです。
でもあゆ大好きな人にとっては良いと思います。
次のアルバムに期待します。






















Download LINK (ダウンロード):

ISO / Lossless / DVD:

Uploaded         : Part1 Part2 Part3
 
Mirror                : Part1 Part2

Mediafire          : Download

FLAC / Lossless / CD:

Uploaded         : Part1 Part2
 
Mirror                : Part1 Part2

Mediafire          : Download

*please report broken links! thanks!

Note : If the link don't show up after 5 seconds,

1. right click "SKIP AD"
2. Copy link adress
3. paste it to the URL box

enjoy ^_^


Related Post

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons